Skip to main content

CAPS Events Calendar

Journée carrière de l'Université Concordia 2025 | Concordia University Career Fair 2025

Sep 15, 2025 10:00 AM to 04:00 PM

Registration Deadline: Aug 31, 2025 12:00 PM


 

English text follows

 

Journée carrière de l'Université Concordia 2025

 

Pourquoi participer ?

Rencontrez des diplômé·es et étudiant·es talentueux·ses de l'Université Concordia. Recrutez pour des postes à temps plein, à temps partiel ou pour des stages, y compris coopératifs.

 

Date : Lundi 15 septembre 2025
Heure : 10h - 16h (installation dès 9h)
Lieu : Centre Sheraton Montréal, 1201 boul. René-Lévesque O., Montréal, QC, H3B 2L7

 

Tarifs

Avant le 1er juin 2025

  • Organismes gouvernementaux / OBNL : 550 $ + taxes
  • Entreprises privées : 750 $ + taxes

 

Après le 1er juin 2025

  • Organismes gouvernementaux / OBNL : 650 $ + taxes
  • Entreprises privées : 850 $ + taxes

 

Ce qui est inclus

  • Une table (6 pi x 3 po) et 2 chaises
  • Accès à l'électricité et à l'internet
  • Petit déjeuner continental
  • Lunch pour 3 représentant·es + café, thé et eau

 

Espace limité : Maximum 1-2 affiches autoportantes/enroulables derrière votre table.
Inscriptions soumises à approbation (aucun recruteur tiers accepté).
Annulation : Par écrit 10 jours avant l'événement à kristel.kabigting@concordia.ca.

 



Concordia Career Fair 2025

Why participate?

Meet talented graduates and students from Concordia University. Recruit for full-time, part-time, or internship positions, including co-op opportunities.

 

Date: Monday, September 15, 2025
Time: 10 am - 4 pm (setup from 9 am)
Location: Centre Sheraton Montréal, 1201 René-Lévesque Blvd W, Montréal, QC, H3B 2L7

 

Fees

Before June 1, 2025:

  • Government organizations / Non-profits: $550 + taxes
  • Private companies: $750 + taxes

 

After June 1, 2025:

  • Government organizations / Non-profits: $650 + taxes
  • Private companies: $850 + taxes

 

What's Included

  • One table (6 ft x 3 ft) and two chairs
  • Access to electricity and internet
  • Continental breakfast
  • Lunch for up to three representatives + coffee, tea, and water

 

Limited space: Maximum of 1-2 pop up/roll-up banners behind your table.
Registrations subject to approval (third-party recruiters not accepted).
Cancellations: Must be submitted in writing at least 10 days before the event at kristel.kabigting@concordia.ca.