CAPS Events Calendar
Journée carrière de l'Université Concordia 2025 | Concordia University Career Fair 2025
Sep 15, 2025 10:00 AM
to
04:00 PM
Registration Deadline: Aug 31, 2025 12:00 PM
English text follows
Journée carrière de l'Université Concordia 2025
Pourquoi participer ?
Rencontrez des diplômé·es et étudiant·es talentueux·ses de l'Université Concordia. Recrutez pour des postes à temps plein, à temps partiel ou pour des stages, y compris coopératifs.
Date : Lundi 15 septembre 2025
Heure : 10h - 16h (installation dès 9h)
Lieu : Centre Sheraton Montréal, 1201 boul. René-Lévesque O., Montréal, QC, H3B 2L7
Tarifs
Avant le 1er juin 2025
- Organismes gouvernementaux / OBNL : 550 $ + taxes
- Entreprises privées : 750 $ + taxes
Après le 1er juin 2025
- Organismes gouvernementaux / OBNL : 650 $ + taxes
- Entreprises privées : 850 $ + taxes
Ce qui est inclus
- Une table (6 pi x 3 po) et 2 chaises
- Accès à l'électricité et à l'internet
- Petit déjeuner continental
- Lunch pour 3 représentant·es + café, thé et eau
Espace limité : Maximum 1-2 affiches autoportantes/enroulables derrière votre table.
Inscriptions soumises à approbation (aucun recruteur tiers accepté).
Annulation : Par écrit 10 jours avant l'événement à kristel.kabigting@concordia.ca.
Concordia Career Fair 2025
Why participate?
Meet talented graduates and students from Concordia University. Recruit for full-time, part-time, or internship positions, including co-op opportunities.
Date: Monday, September 15, 2025
Time: 10 am - 4 pm (setup from 9 am)
Location: Centre Sheraton Montréal, 1201 René-Lévesque Blvd W, Montréal, QC, H3B 2L7
Fees
Before June 1, 2025:
- Government organizations / Non-profits: $550 + taxes
- Private companies: $750 + taxes
After June 1, 2025:
- Government organizations / Non-profits: $650 + taxes
- Private companies: $850 + taxes
What's Included
- One table (6 ft x 3 ft) and two chairs
- Access to electricity and internet
- Continental breakfast
- Lunch for up to three representatives + coffee, tea, and water
Limited space: Maximum of 1-2 pop up/roll-up banners behind your table.
Registrations subject to approval (third-party recruiters not accepted).
Cancellations: Must be submitted in writing at least 10 days before the event at kristel.kabigting@concordia.ca.
Select Registration Type
Inscription - Registration
English text follows
Journée carrière de Université Concordia 2025
Pourquoi participer ?
Rencontrez des diplômé·es et étudiant·es talentueux·ses de l'Université Concordia. Recrutez pour des postes à temps plein, à temps partiel ou pour des stages, y compris coopératifs.
Date : Lundi 15 septembre 2025
Heure : 10h - 16h (installation dès 9h)
Lieu : Centre Sheraton Montréal, 1201 boul. René-Lévesque O., Montréal, QC, H3B 2L7
Tarifs
Avant le 1er juin 2025
- Organismes gouvernementaux / OBNL : 550 $
- Entreprises privées : 750 $
Après le 1er juin 2025
- Organismes gouvernementaux / OBNL : 650 $
- Entreprises privées : 850 $
Ce qui est inclus
- Une table (6 pi x 3 po) et 2 chaises
- Accès à l'électricité et à l'internet
- Petit déjeuner continental
- Lunch pour 3 représentant·es + café, thé et eau
Espace limité : Maximum 1-2 affiches autoportantes/enroulables derrière votre table.
Inscriptions soumises à approbation (aucun recruteur tiers accepté).
Annulation : Par écrit 10 jours avant l'événement à kristel.kabigting@concordia.ca.
Concordia Career Fair
Why participate?
Meet talented graduates and students from Concordia University. Recruit for full-time, part-time, or internship positions, including co-op opportunities.
Date: Monday, September 15, 2025
Time: 10 am - 4 pm (setup from 9 am)
Location: Centre Sheraton Montréal, 1201 René-Lévesque Blvd W, Montréal, QC, H3B 2L7
Fees
Before June 1, 2025:
- Government organizations / Non-profits: $550
- Private companies: $750
After June 1, 2025:
- Government organizations / Non-profits: $650
- Private companies: $850
What's Included
- One table (6 ft x 3 ft) and two chairs
- Access to electricity and internet
- Continental breakfast
- Lunch for up to three representatives + coffee, tea, and water
Limited space: Maximum of 1-2 pop up/roll-up banners behind your table.
Registrations subject to approval (third-party recruiters not accepted).
Cancellations: Must be submitted in writing at least 10 days before the event at kristel.kabigting@concordia.ca.